Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Beantwoord Heeft Qurrent een Leegstandstarief?

Q-starter

0 replies

Auteur
  • 18 juni 2017
Ik woon sinds kort samen en mijn eigen huis staat leeg, heeft qurentt ook een leegstand tarief?

icon Gemarkeerd als beste antwoord Nina van Qurrent on 19 juni 2017, 15:48

Hallo Thieu,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Qurrent heeft geen leegstandstarief. Bij Qurrent betaal je voor je energie, en wanneer blijkt dat je geen tot nauwelijks verbruik hebt, dan zal dit blijken uit de jaarnota.

Indien gewenst passen we het maandbedrag graag voor je aan. Heb je een maandbedrag in gedachte?
Wanneer je enkel stroom afneemt kunnen we het maandbedrag aanpassen naar €25, en in het geval van gas en stroom kunnen we het maandbedrag aanpassen naar €45,-.
Dit bedrag kan niet lager zijn omdat je ook maandelijks vaste leveringskosten en netbeheerderskosten afdraagt.

Ik hoor graag van je als ik wat voor je kan betekenen!

Groeten van Nina

Bekijk origineel

1 reactie

Q-moderator

70 replies

Beantwoord
  • 19 juni 2017
Hallo Thieu,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Qurrent heeft geen leegstandstarief. Bij Qurrent betaal je voor je energie, en wanneer blijkt dat je geen tot nauwelijks verbruik hebt, dan zal dit blijken uit de jaarnota.

Indien gewenst passen we het maandbedrag graag voor je aan. Heb je een maandbedrag in gedachte?
Wanneer je enkel stroom afneemt kunnen we het maandbedrag aanpassen naar €25, en in het geval van gas en stroom kunnen we het maandbedrag aanpassen naar €45,-.
Dit bedrag kan niet lager zijn omdat je ook maandelijks vaste leveringskosten en netbeheerderskosten afdraagt.

Ik hoor graag van je als ik wat voor je kan betekenen!

Groeten van Nina

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: