Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Beantwoord Waar kan ik mijn financiële data bekijken?

Q-friend

5 replies

Auteur
  • 16 juni 2017
waar kan ik mijn financieel data terug kijken? Ik zie alleen mijn persoonlijke en huis gegevens + dashboard.

icon Gemarkeerd als beste antwoord Natalia van Qurrent on 16 juni 2017, 11:44

Hoi Mark,

Welke financiële data wil je precies inzien? Bij 'Financieel overzicht' zie je wanneer de maandbedragen zijn geïncasseerd, en voor welke maanden. Je krijgt overigens geen aparte facturen voor de maandbedragen. Als er een jaarnota onlangs verstuurd is, zie je een bericht hierover bij 'Berichten' waaruit je de nota kunt openen. Verder is het overzicht van de financiële zaken vrij beperkt in MijnEnergie. Je kunt, bij voorbeeld, niet zien of er misschien nog een bedrag open staat.

Als je specifieke vragen hebt over je financiële overzicht, dan kunnen we het verder voor je nakijken / uitzoeken. Laat maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!

Groeten,

Natalia

Bekijk origineel

9 reacties

Q-moderator

243 replies

Beantwoord
  • 16 juni 2017
Hoi Mark,

Welke financiële data wil je precies inzien? Bij 'Financieel overzicht' zie je wanneer de maandbedragen zijn geïncasseerd, en voor welke maanden. Je krijgt overigens geen aparte facturen voor de maandbedragen. Als er een jaarnota onlangs verstuurd is, zie je een bericht hierover bij 'Berichten' waaruit je de nota kunt openen. Verder is het overzicht van de financiële zaken vrij beperkt in MijnEnergie. Je kunt, bij voorbeeld, niet zien of er misschien nog een bedrag open staat.

Als je specifieke vragen hebt over je financiële overzicht, dan kunnen we het verder voor je nakijken / uitzoeken. Laat maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!

Groeten,

Natalia
Q-friend

5 replies

Auteur
  • 16 juni 2017
waar vind ik mijn financieel overzicht/ mijn berichten. Ik zie alleen een dashboard en mijn gegevens......
Q-moderator

243 replies

• 16 juni 2017
Hoi Mark,

Zowel Financieel overzicht als Berichten staan in de menu 'Administratie' rechts van het Dashboard:

Kun je het vinden?

Groeten,
Natalia
Q-friend

5 replies

Auteur
  • 16 juni 2017
nee helaas ik kan het niet vinden. Onder mijn energie vind ik alleen
Dashboard
profiel
vrienden uitnodigen
Uitloggen

groet,
Q-moderator

121 replies

• 17 juni 2017
MarkBertens schreef:

nee helaas ik kan het niet vinden. Onder mijn energie vind ik alleen
Dashboard
profiel
vrienden uitnodigen
Uitloggen

groet,

Goedemorgen MarkBertens,

Dat komt doordat wij jou sinds 1 juni 2017 verloren zijn aan een andere leverancier. Als je geen klant bent heb je deze functies niet en ook vaak niet meer nodig. Nu je dit aangeeft, begrijp ik dat het vervelend is als je ook niet meer kunt inzien hoeveel je bij ons hebt betaald. Misschien kunnen wij daar wel iets mee doen! Voor nu zou ik jou een financieel overzicht toe kunnen sturen als je daar interesse in hebt. Anders kun je de eindafrekening afwachten deze is er uiterlijk 14 juli 2017.

Groetjes, Lisa
Q-friend

5 replies

Auteur
  • 17 juni 2017
goedemiddag, dank voor je bericht. Het zou fijn zijn als jullie mij een financieel overzicht kunnen toesturen.

groeten en dank, mark
Q-moderator

70 replies

• 19 juni 2017
Hallo Mark,

Het betalingsoverzicht stuur ik je per e-mail toe.

Een prettige dag gewenst!

Groeten, Nina
Q-friend

5 replies

Auteur
  • 19 juni 2017
Beste Nina,

super veel dank, maar kun je me ook de eindafrekening digitaal toesturen, dan ben ik helemaal blij. Bij voorbaat dank.

Mvg, Mark
Q-moderator

70 replies

• 22 juni 2017
Hoi Mark,

De eindnota is al per post naar je verstuurd, maar ik zal ook nog een digitale eindnota je kant op sturen.

Groeten van Nina

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: