Allemaal hebben we weleens binnen het uur spijt van een aankoop/bestelling, zo ik ook.
Vandaag een driejarig contract bevestigd en tijdens het lezen van de samenvatting zijn mijn haren rechtop gaan staan!!
Ik heb vanmiddag tijdens het invullen gebelt omdat in de recapitulatie werd aangeven dat er maar één *gratis* windtegoed zou worden verstrekt, i.p.v. twéé.
-Linda- telefoon klantenservice, "nee hoor mijnheer van Wijngaarden, dat is onjuist maar tijdens de bestelling komt dat goed."
In het formulier vermeld ik, dat wij *6* windtegoeden wil afnemen, waarvan volgens afspraak *2* gratis.
Komt de e-mail bevestiging en daar staat het volgende in;
Dit is jouw pakket
Je hebt gekozen voor het volgende pakket:
• 3 jaar Prijs Zeker met 2 gratis Windtegoeden
• 5 Windtegoed(en) en 2 windtegoed(en) cadeau
Ik heb geen 5 + 2 windtegoeden besteld, ik heb er 6 besteld waarvan 2 gratis.
Hier kan geen sprake zijn van een vergissing en ik ben toch niet de eerste de beste die dit opvalt.
Waarom het geen vergissing is, nergens heb ik het cijfer vijf of zeven in mijn bestelling opgevoerd en er zijn bewust 2 verschillende rekenmethodes in het formulier toegepast.
Nu heb in een paar dagen tijd al twee grove nalatigheden moeten ontdekken. De andere zaak betreft de berekeningswijze van het tarief voor een nieuwe klant. Hierbij mijn eerdere correspondentie:
Geachte marketeers, serviceverleners en directieleden,
1 sep. loopt mijn contract bij Greenchoice af. Ik ben gaan kijken bij de sponsor van mijn favoriete club en die heeft mijn interesse gewekt (Qurrent), maar nu toch wel een paar vragen
● waarom is het zo dat bij de Feyenoord deal ik zelf mijn cadeautjes moet betalen?
even uitleggen;
geschat verbruik: 5100 KWh + 2300 m³
adres; 52xx-x
contractduur; 3 jaar
▬ zonder Feyenoord deal (shirt), € 206.68 p/m incl. 2 windtegoeden van € 55 p/st
▬ met Feyenoord deal (shirt), € 208,87 p/m incl. 1 windtegoed van € 55 p/st
dus voor het shirt mag het volgende betalen;
36 mnd. * € 2.19 = € 78.84 + € 55.00 (1 windtegoed) + min. 250 kWh windopbrengst.
"ben ik nou gek", een shirt voor een legioen lid kost aankoop € 72.00 - 10% korting als seizoenkaarthouder
"kom op noouuuu", er moet een beter aanbod mogelijk zijn, zo wordt alleen maar argeloze mensen in jullie tent "gelokt".
graag sta ik open voor een discussie ook met jullie directie/afd. marketing, dit kan beter en maakt dit voorstel jullie als energieleverancier voor mij alleen maar minder betrouwbaar en betrokken.
ter informatie: van NLE heb ik een aanbod voor dezelfde voorwaarden van € 188,63 p/m
met vriendelijke groet,
- Beste mensen, nou mij niet gaan vervelen met teksten dat het allemaal niet zo had mogen gebeuren of dat onze klantenservice er mee bezig is.
Ik wil iemand spreken of een antwoord van iemand ontvangen die het in zijn/haar portemonnee voelt wanneer het slecht/minder gaat met Qurrent en niet die weinig gemotiveerde helpdesk medewerker die toch maar een riedeltje opleest.
Nee, ik wil zaken doen met betrokken mensen, mensen die vooruit willen en er alles aan willen doen om een onderneming tot grote successen te begeleiden.
Gelukkig kan ik in de komende 14 dagen mijn aankoop/bestelling annuleren.
Ondergetekend door een 55 jarige werkloze (3jr) die tot op het bot gemotiveerd is om iedere Nederlander aan groene energie te krijgen.
ps. probeer eens bij XS4all in de keuken te kijken om te zien hoe klantondersteuning tot successen kan leiden.