Beantwoord

Afrekening oude leverancier na overstap

• 5 december 2018
  • 1 reactie
  • 174 keer bekeken

Op 24 februari 2018 ben ik overgestapt naar Qurrent. Ik heb toen geen meterstanden doorgegeven. Het termijnbedrag is gebaseerd op basis van mijn oude termijnbedrag. Een aantal dagen geleden heb ik voor het eerst mijn meterstanden doorgegeven. Hoe is de afrekening met de oude leverancier geregeld?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 6 december 2018, 09:23

Hoi @Leonore,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Als je niet je meterstanden doorgeeft dan berekenen we die op basis van je gemiddelde verbruik.
Deze standen geven we ook door aan je oude leverancier. Zij gebruiken deze dan voor hun eindafrekening.

Je kunt de eindafrekening bij je oude leverancier nakijken als je deze hebt gehad. Mochten de eindstanden heel erg afwijken dan kun je een correctie aanvragen. Zo voorkom je dat het verschil steeds groter wordt.

Als je vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Leonore,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Als je niet je meterstanden doorgeeft dan berekenen we die op basis van je gemiddelde verbruik.
Deze standen geven we ook door aan je oude leverancier. Zij gebruiken deze dan voor hun eindafrekening.

Je kunt de eindafrekening bij je oude leverancier nakijken als je deze hebt gehad. Mochten de eindstanden heel erg afwijken dan kun je een correctie aanvragen. Zo voorkom je dat het verschil steeds groter wordt.

Als je vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer