Beantwoord

Al sinds half december 2017 geen meter standen te zien op jullie website en app

• 1 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo,

Ik kan al sinds half december geen meterstanden zien van mijn slimme meter op de app en op jullie website. Ik heb dit probleem al diverse keren via dit forum en via de mail aangekaart. Diverse keren zijn aan mij beloftes gedaan dat de technische dienst er naar zou kijken en heb ik tips van jullie uitgevoerd die het probleem zouden moeten verhelpen. Tot op heden heeft nog niks gewerkt.

Wanneer gaan jullie eindelijk een keer jullie beloftes na komen en dit probleem oplossen??

Op dit moment kan ik echt niemand qurrent aanraden omdat jullie gewoon laks zijn in het oplossen van dit soort problemen.

Arend
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 15:32

Hoi A.Heinen,

Excuses voor deze late reactie.
Deze issue is inmiddels verholpen na de nieuwe update van de verbruiksdata op 13-9.

Groet, Joost
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi A.Heinen,

Ik zie inderdaad dat je dagelijks verbruik niet inzichtelijk is, ondanks dat in ons systeem wel staat dat je meter dagelijks wordt uitgelezen.

Excuses dat het tot nu toe niet is opgelost. Ik zal vragen of de technische afdeling hier met spoed naar kan kijken.

Groet,
Tomer
Reputatie 2
Badge +9
Hoi A.Heinen,

Excuses voor deze late reactie.
Deze issue is inmiddels verholpen na de nieuwe update van de verbruiksdata op 13-9.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen