Beantwoord

Blijf mail ontvangen van onjuiste meterstanden.

• 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb op 27-12 mijn meterstanden doorgegeven ivm de jaarnota. Enkele dagen later ontving ik een mail dat de gasstand niet juist was doorgegeven (zou een cijfer te weinig zijn) nou heb ik zowel een reply gestuurd op de mail als op mijn dashboard de meterstanden opnieuw ingevoerd, maar ik blijf mail ontvangen dat de meterstanden niet juist zijn ingevoerd. Hoe kan dit? Ik wil natuurlijk zsm mijn jaarnota ontvangen dus wil dit graag opgelost hebben. Groet, Sharona
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 12:00

Hoi Sharona,

Dankjewel voor je bericht!
Ik heb je account erbij gepakt en ik zag je mail met de juiste meterstand inderdaad staan.
De mail was nog niet verwerkt en daarom bleven we nog automatische herinneringen sturen.

Ik heb de goeie meterstand nu voor je doorgezet zodat we een jaarnota kunnen gaan opstellen.
Dank voor het doorgeven!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Sharona,

Dankjewel voor je bericht!
Ik heb je account erbij gepakt en ik zag je mail met de juiste meterstand inderdaad staan.
De mail was nog niet verwerkt en daarom bleven we nog automatische herinneringen sturen.

Ik heb de goeie meterstand nu voor je doorgezet zodat we een jaarnota kunnen gaan opstellen.
Dank voor het doorgeven!

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen