+8
Goedemiddag iedereen,
Het is ons opgevallen dat wij bepaalde foutmeldingen doorkrijgen tijdens het opvragen van de slimme meter data bij verschillende netbeheerders. Dit betekent dat wij van sommige slimme meters geen meterstanden en verbruiksgegevens ontvangen van het elektriciteit- en/of gasverbruik.
Hoe herken je of jouw slimme meter dit heeft:
- Bij gebruik van een Qbox, zie je de data van elektra wel in en de data van gas niet.
- Je moet jouw start/jaar of eindstanden doorgeven terwijl je een slimme meter hebt en eigenlijk nooit je standen hoeft door te geven.
- Je hebt sinds kort jouw meterstanden op dagelijks uitlezen gezet, je kreeg de standen dagelijks te zien en nu niet meer.
Mocht dit bij jou van toepassing zijn, kun je dit aan ons doorgeven via deze topic.
Onze moderators en bijbehorende afdeling zullen dan de komende periode jouw slimme meter data gaan monitoren. En je via
via privé berichten op de community op de hoogte houden.
Groeten van Giulia