Beantwoord

De handmatig doorgegeven meterstanden zijn niet meer zichtbaar in de energiegrafieken.

• 24 september 2018
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik geef elke week mijn meterstanden door via de site. Ik heb nog geen slimme meter. Tot begin september waren die gegevens altijd op te vragen in het gebruik per jaar, maand en week.
Nu alleen nog maar per jaar.
Kan dat weer hersteld worden, en dat niet alleen voor de site maar ook voor de app.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 23 oktober 2018, 11:30

Hoi @PaulvanDijk @Matthijs73,

Dank voor je feedback. Helaas komt deze functie niet meer terug heb ik zojuist begrepen. Dit heeft te maken met het feit dat het alleen goed inzicht geeft als mensen dat consistent doen. Echter zijn er nauwelijks mensen die dat lukt en daardoor ontstaan er misleidende overzichten, waar wij vervolgens weer veel vragen over krijgen. Excuses, maar ik heb helaas niet beter nieuws.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Matthijs,
Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Helaas kan ik niet in je Mijn Energie-omgeving komen.
Wat is de foutmelding die je krijgt wanneer je op maand- of weekweergave wil kijken?
Zou je hier een screenshot van willen sturen?

Alvast bedankt!
Groet, Joost
Screenshot elek verbruik jaar: (overigens zie ik dat de gegevens van sept nu ook daar niet meer getoond worden)

Maand: (alleen nog wind opwek te zien)

Week:

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Matthijs73,

bedankt voor het doorsturen van de screenshots.

Het klopt dat het sinds de update van de verbruiksdata niet meer mogelijk is om de handmatig doorgegeven meterstanden in te zien op week- en maandniveau. Deze standen zijn momenteel alleen in te zien op jaarniveau.
Ik weet momenteel niet of dit een probleem is wat nog opgelost gaat worden of dat hier bewust voor gekozen is.

Daarom heb ik dit zojuist nagevraagd bij onze IT-afdeling en heb ik je screenshots als voorbeeld verzonden. Ik hoop je snel antwoord op deze vraag te kunnen geven!

Groeten,
Julian
En? Is er al meer bekend?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Matthijs73,

Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen van de IT-afdeling. Ik heb hen zojuist gevraagd hiernaar te kijken.

Zodra er meer duidelijk is, zullen wij je hier direct over informeren!

Groet,
Tomer
Beste mensen, ook ik mis deze functie enorm !

Voorlopig geen slimme meter - en het verbruik handmatig invoeren is nu juist zo'n mooie stimulerende bezigheid. Tjonge, al weer iets minder verbruikt!

Sinds de update is er niks meer van zichtbaar, overigens ook niet in de grafiek van het jaar. Wordt erg gemist wilde ik maar even doorgeven...
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @PaulvanDijk @Matthijs73,

Dank voor je feedback. Helaas komt deze functie niet meer terug heb ik zojuist begrepen. Dit heeft te maken met het feit dat het alleen goed inzicht geeft als mensen dat consistent doen. Echter zijn er nauwelijks mensen die dat lukt en daardoor ontstaan er misleidende overzichten, waar wij vervolgens weer veel vragen over krijgen. Excuses, maar ik heb helaas niet beter nieuws.

Groet,

Fokke

Reageer