Vraag

email van Qurrent

• 29 mei 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +3
ik kreeg zojuist een email van Qurrent die kant nog wal raakt.
Er word mij gevraagd iets terug te betalen omdat Qurrent een fout heeft gemaakt maar ook in deze mail maakt Qurrent fouten. Wat is daar aan de hand? Zijn jullie gehackt? virus, of gewoon zitten slapen?

4 reacties

Jep, dat was een slordige mail. De tweede mail klopt volgens mij ook niet... Ik heb geen bericht ontvangen in april, mijn contract loopt nog tot ruim voorbij 2019 en ze willen dat ik een hoger bedrag terugbetaal dan ik aan vastrechtcorrectie heb ontvangen. Misschien terecht, misschien niet. Zonder berekening kan ik er in elk geval niks mee.
Zo kreeg ik een mail:

===========================
Beste Niels *|MMERGE5|*

Eind april heb je van ons een e-mail ontvangen over korting op vastrecht. Daarna hebben we jouw korting aan je uitbetaald. De berekening van het bedrag bleek bij jou helaas niet helemaal te kloppen. We hebben het bedrag uitgekeerd tot eind 2019, maar jouw energiecontract loopt gelukkig nog langer door!

Excuses voor de verwarring, maar het betekent wel dat je nog € |bedrag| van ons krijgt. Binnen een week staat het op je rekening.

MMERGE5 ? Mag ik zelf een bedrag invullen ?
Ze komen zo onprofessioneel over.
Reputatie 1
Badge +3
Zo kreeg ik een mail:

Beste Niels *|MMERGE5|*

Eind april heb je van ons een e-mail ontvangen over korting op vastrecht. Daarna hebben we jouw korting aan je uitbetaald. De berekening van het bedrag bleek bij jou helaas niet helemaal te kloppen. We hebben het bedrag uitgekeerd tot eind 2019, maar jouw energiecontract loopt gelukkig nog langer door!

Excuses voor de verwarring, maar het betekent wel dat je nog € |bedrag| van ons krijgt. Binnen een week staat het op je rekening.

MMERGE5 ? Mag ik zelf een bedrag invullen ?
Ze komen zo onprofessioneel over.

Ja zo zag mijn eerste mail er ook uit. met dit verschil dat ik moest terug betalen omdat mijn contract niet heel 2019 zou lopen maar ook dat klopt niet ik heb al in 2018 verlengd en mijn nieuwe contract loopt vanaf jan 2019 en dus nog 3 jaar door loopt.
Klopt dus van geen kanten.
Een antwoord, ook op mijn mail, blijft ook uit.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @MoniqueFasel @Mlijn @snelis,

Bedankt voor jullie berichten.

Helaas is er inderdaad wat verkeerd gaan bij het versturen van de mails.
Wij zijn hier druk mee bezig, jullie ontvangen binnenkort een nieuwe mail met de juiste informatie.
Excuus voor het ongemak!

Groeten,

Roufaida

Reageer