Volgens zeggen zit er een vertraging van circa 5 dagen tussen de gegevens in het dashboard en de feitelijke datum. Mijn uitlees frequentie is ingesteld op een kwartier maar er wordt nog steeds (het is nu 31 januari) alleen het verbruik tot 9 januari weergegeven. Hoe is dit op te lossen?
Ik zie inderdaad dat vanaf 9 januari 2019 geen energieverbruik meer is uitgelezen in je energiegrafiek.
Je slimme meter lijkt vooralsnog niet in storing, daarom heb ik zojuist bij onze IT-afdeling gevraagd of zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is.
Zodra ik meer informatie voor je heb, koppel ik dat in deze topic aan je terug.
Groeten,
Julian
Update van moderator Julian:
Momenteel heb ik nog geen nieuws voor je van onze IT-afdeling. Ik heb gevraagd om een update en hoop je snel positief nieuws te kunnen brengen.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.