Vraag

Energieverbruik in het dashboard?

  • 31 januari 2019
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Volgens zeggen zit er een vertraging van circa 5 dagen tussen de gegevens in het dashboard en de feitelijke datum. Mijn uitlees frequentie is ingesteld op een kwartier maar er wordt nog steeds (het is nu 31 januari) alleen het verbruik tot 9 januari weergegeven. Hoe is dit op te lossen?

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Rob1958,

Ik zie dat je inmiddels bent overgestapt van leverancier.
Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Excuses voor het wachten en jammer om te horen dat je overstapt!

Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Rob1958.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat vanaf 9 januari 2019 geen energieverbruik meer is uitgelezen in je energiegrafiek.
Je slimme meter lijkt vooralsnog niet in storing, daarom heb ik zojuist bij onze IT-afdeling gevraagd of zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is.

Zodra ik meer informatie voor je heb, koppel ik dat in deze topic aan je terug.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian:

Momenteel heb ik nog geen nieuws voor je van onze IT-afdeling. Ik heb gevraagd om een update en hoop je snel positief nieuws te kunnen brengen.

Reageer