Beantwoord

Er is een storing in het opvragen van de meterstanden in Mijn Energie.


Reputatie 3
Badge +7
Beste Qurrent medewer(st)ers,

Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 3 september 2018, 08:22

Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Hier het zelfde.
Reputatie 3
Badge +7
Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Reputatie 5
Badge +14
Hier nog niet.
Reputatie 5
Badge +14
Nog steeds niets.
Reputatie 5
Badge +14
Hoera werkt weer.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @hetbruineleven @JohnKemmer,

Super dat het overzicht weer is gaan werken!
Bedankt voor de updates :)

Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +7
Beste Qurrent medewer(st)ers,

Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag weer niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 3
Badge +7
Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @hetbruineleven,

Dank voor het doorgeven!

Wij houden het in de gaten!

Groet,
Tomer

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen