Beantwoord

Er is een storing in het opvragen van de meterstanden in Mijn Energie.

  • 3 september 2018
  • 9 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Beste Qurrent medewer(st)ers,

Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 3 september 2018, 08:22

Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @hetbruineleven,

Dank voor het doorgeven!

Wij houden het in de gaten!

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +7
Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Reputatie 3
Badge +7
Beste Qurrent medewer(st)ers,

Via de browser in het dashboard van Mijn Energie is het sinds vandaag weer niet mogelijk de meterstanden op te vragen.
Ik krijg de melding: LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen. Dit geeft echter geen resultaat.

Maakt niet uit of je Chrome of Edge gebruikt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @hetbruineleven @JohnKemmer,

Super dat het overzicht weer is gaan werken!
Bedankt voor de updates :)

Groet, Joost
Reputatie 5
Badge +14
Hoera werkt weer.
Reputatie 5
Badge +14
Nog steeds niets.
Reputatie 5
Badge +14
Hier nog niet.
Reputatie 3
Badge +7
Het systeem is weer in de lucht! De meterstanden zijn weer bereikbaar in Mijn Energie!
Reputatie 5
Badge +14
Hier het zelfde.

Reageer