Beantwoord

Geen meterstanden (sinds slimme meter?)

  • 15 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Beste Qurrent,

Ik heb sinds augustus een slimme meter, maar kan helaas via mijn energieverbruik niet zien. En mijn meterstanden zijn ook sinds 1 oktober gestopt met uitlezen.

Ik hoop dat dit kan worden opgelost!
Alvast bedankt,
Groeten,
Saskia
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 november 2018, 11:50

Hoi Saskia,

Het probleem is inmiddels verholpen. Sorry voor het lange wachten.
Als het goed is zijn je meterstanden nu gewoon weer zichtbaar.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @SaskiaBelt,

Het is frappant dat je niks meer kan zien. Ik heb alvast een taak aangemaakt voor onze IT-afdeling om er naar te kijken. Maar zou je ook screenshots willen maken van wat je wel te zien krijgt?

Alvast bedankt!

Groet,

Fokke
Beste Fokke,

Dank voor uw antwoord.

Bij deze de screenshots van de meterstanden en energieverbruik.

Reputatie 2
Badge +9
Dankjewel Saskia!
Ik heb de screenshots doorgestuurd naar de IT-afdeling.
Zodra we meer weten hoor je van ons!

Groet, Joost

Update 31-10-2018
Helaas hebben we nog geen update, ik hoop dat we snel meer nieuws hebben!

Update moderator Julian 14-11-2018
Helaas heb ik nog geen antwoord van onze IT-afdeling. Ik hoop je snel positief nieuws te kunnen brengen.

Update moderator Tomer 23-11-2018
Onze ICT-afdeling heeft dit helaas nog niet kunnen oppakken. Ik heb hen nogmaals gevraagd hier naar te kijken.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Saskia,

Het probleem is inmiddels verholpen. Sorry voor het lange wachten.
Als het goed is zijn je meterstanden nu gewoon weer zichtbaar.

Groet, Joost

Reageer