Beantwoord

Geen meterstanden (sinds slimme meter?)

  • 15 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Beste Qurrent,

Ik heb sinds augustus een slimme meter, maar kan helaas via mijn energieverbruik niet zien. En mijn meterstanden zijn ook sinds 1 oktober gestopt met uitlezen.

Ik hoop dat dit kan worden opgelost!
Alvast bedankt,
Groeten,
Saskia
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 november 2018, 11:50

Hoi Saskia,

Het probleem is inmiddels verholpen. Sorry voor het lange wachten.
Als het goed is zijn je meterstanden nu gewoon weer zichtbaar.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Fokke,

Dank voor uw antwoord.

Bij deze de screenshots van de meterstanden en energieverbruik.

Reputatie 2
Badge +9
Dankjewel Saskia!
Ik heb de screenshots doorgestuurd naar de IT-afdeling.
Zodra we meer weten hoor je van ons!

Groet, Joost

Update 31-10-2018
Helaas hebben we nog geen update, ik hoop dat we snel meer nieuws hebben!

Update moderator Julian 14-11-2018
Helaas heb ik nog geen antwoord van onze IT-afdeling. Ik hoop je snel positief nieuws te kunnen brengen.

Update moderator Tomer 23-11-2018
Onze ICT-afdeling heeft dit helaas nog niet kunnen oppakken. Ik heb hen nogmaals gevraagd hier naar te kijken.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Saskia,

Het probleem is inmiddels verholpen. Sorry voor het lange wachten.
Als het goed is zijn je meterstanden nu gewoon weer zichtbaar.

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @SaskiaBelt,

Het is frappant dat je niks meer kan zien. Ik heb alvast een taak aangemaakt voor onze IT-afdeling om er naar te kijken. Maar zou je ook screenshots willen maken van wat je wel te zien krijgt?

Alvast bedankt!

Groet,

Fokke

Reageer