Beantwoord

Heb ik mijn meterstanden correct ingevuld?

Hallo,

ik heb net mijn meterstanden ingevuld en ik zie iets raars bij de meterstanden van 'laag'. Daar staat nu een lager getal. Wellicht heb ik de beiden standen verkeerd om ingevuld ??
Ik heb meterstand I in het eerste hokje ingevuld en meterstand II in het tweede hokje, dus .......ik dacht dat ik het goed gedaan had, maar iets....klopt er niet....

Trouwens, worden er ook vragen beantwoord door Qurrent zelf want als ik zo kijk bij wie er recent online was, lijkt het alsof men geen antwoord krijgt....??? Dat maakt dat ik ga twijfelen .....
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 4 september 2017, 14:29

Hoi HannyvandeMortel,

Welkom op de community.

Natuurlijk beantwoorden wij zelf ook vragen. Ik heb de meterstanden die je hebt doorgegeven nagekeken en ik zie niks vreemds. Wat klopt er volgens jou niet?

Groet,

Jeroen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi HannyvandeMortel,

Welkom op de community.

Natuurlijk beantwoorden wij zelf ook vragen. Ik heb de meterstanden die je hebt doorgegeven nagekeken en ik zie niks vreemds. Wat klopt er volgens jou niet?

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen