Beantwoord

Het lukt niet om mijn meterstanden door te geven

• 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Ik ben gisteren verhuisd en probeer vandaag de meterstanden door te geven. Maar als ik op 'meterstanden' klik dan krijg ik de volgende foutmelding:

LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen.

Verversen (F5 of ctrl+F5) heeft geen effect.

Ben ik te vroeg met doorgeven?
Zoek ik op de verkeerde plek?
Of is het een foutje en moet ik het telefonisch/per mail doen?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 27 september 2018, 15:56

Hoi Roel,

Welkom bij Qurrent en welkom op de community!

Vervelend dat Mijn Energie nog niet helemaal goed werkt.
Ik zie dat je slimme meters al wel op dagelijks uitlezen staan. Er zit altijd enkele dagen vertraging tussen, en je krijgt pas deze week geleverd door ons. Het zou dus goed kunnen dat de eerste standen pas vandaag of morgen doorkomen. Je zou ze dan zowel in de grafiek als in het meterstandenoverzicht moeten zien.
Mocht je volgende week nog steeds niet zien, wil ik je vragen nog een keer contact met ons op te nemen. Dan gaan we dit verder voor je uitzoeken.

Groet, Joost

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Roel,

Welkom bij Qurrent en welkom op de community!

Vervelend dat Mijn Energie nog niet helemaal goed werkt.
Ik zie dat je slimme meters al wel op dagelijks uitlezen staan. Er zit altijd enkele dagen vertraging tussen, en je krijgt pas deze week geleverd door ons. Het zou dus goed kunnen dat de eerste standen pas vandaag of morgen doorkomen. Je zou ze dan zowel in de grafiek als in het meterstandenoverzicht moeten zien.
Mocht je volgende week nog steeds niet zien, wil ik je vragen nog een keer contact met ons op te nemen. Dan gaan we dit verder voor je uitzoeken.

Groet, Joost

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen