Beantwoord

Hoe geef ik mijn meterstanden aan jullie door als de slimme meter dat niet doet?

• 10 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Als ik mijn meterstanden door wil geven krijg ik bericht dat ik jullie moet bellen omdat mijn slimme meter niet uitgelezen kan worden. Als ik dan bel komt er een bandje dat jullie op dit moment niet aanwezig zijn en als ik via vraag@current.nl een vraag probeer te stellen krijg ik de mail terug.

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 oktober 2018, 12:18

Hoi H. Nap,

welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend dat de meterstanden niet door worden gegeven door de slimme meter. In het meetregister kan ik zien dat de meter niet in storing is.
Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je voor stroom wel een slimme meter hebt en voor gas nog niet.

Zojuist heb ik daarom geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. We hebben nog 4 dagen de tijd om je meterstanden te verwerken voor de jaarnota.
Graag ontvangen we de standen daarom telefonisch van je. Je kan ons morgen bereiken van 08:30 tot 17:00 en zaterdag zijn we ook geopend van 10:00 tot 16:00. De overige dagen zijn we geopend van 08:30 tot 19:00.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi H. Nap,

welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend dat de meterstanden niet door worden gegeven door de slimme meter. In het meetregister kan ik zien dat de meter niet in storing is.
Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je voor stroom wel een slimme meter hebt en voor gas nog niet.

Zojuist heb ik daarom geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. We hebben nog 4 dagen de tijd om je meterstanden te verwerken voor de jaarnota.
Graag ontvangen we de standen daarom telefonisch van je. Je kan ons morgen bereiken van 08:30 tot 17:00 en zaterdag zijn we ook geopend van 10:00 tot 16:00. De overige dagen zijn we geopend van 08:30 tot 19:00.

Groeten,
Julian

Reageer