Beantwoord

Hoe geeft ik bij een verhuizing meterstanden door?

• 18 december 2016
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

Wij zijn onlangs verhuisd en heb dit bij jullie doorgeven. Nu wil ik mijn meterstanden doorgeven maar in een email die ik van jullie heb gekregen staat dat ik een email krijg om dit door te geven. Nu heb ik echter nog geen email ontvangen om die meterstanden door te geven. Wanneer ontvang ik die van jullie.
Met vriendelijke groeten,
Ilse Ketelaars
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 20 december 2016, 14:34

Hoi IAKetelaars,

Meterstanden oude adres
Wanneer je een verhuizing doorgeeft sturen wij je 3 dagen voor de einddatum een email voor de meterstanden.

Meterstanden nieuw adres
Wanneer je een verhuizing doorgeeft sturen wij je 3 dagen voor de startdatum een email voor de meterstanden. Als je sleuteloverdracht eerder dan je startdatum is vul je hier de meterstanden van je sleuteloverdracht in.

@IAKetelaars In jouw situatie zie ik dat ons systeem gisteren 2 e-mails voor je meterstanden heeft opgemaakt, maar dat je deze inderdaad nog niet hebt ontvangen. Deze ontvang je nog van ons :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi IAKetelaars,

Meterstanden oude adres
Wanneer je een verhuizing doorgeeft sturen wij je 3 dagen voor de einddatum een email voor de meterstanden.

Meterstanden nieuw adres
Wanneer je een verhuizing doorgeeft sturen wij je 3 dagen voor de startdatum een email voor de meterstanden. Als je sleuteloverdracht eerder dan je startdatum is vul je hier de meterstanden van je sleuteloverdracht in.

@IAKetelaars In jouw situatie zie ik dat ons systeem gisteren 2 e-mails voor je meterstanden heeft opgemaakt, maar dat je deze inderdaad nog niet hebt ontvangen. Deze ontvang je nog van ons :)

Groetjes, Tanja

Reageer