Beantwoord

Hoe kan ik handmatig meterstanden invullen?

Ik heb (nog) geen slimme meter en wil toch dat mijn meterstanden maandelijks worden geregistreerd, dit was ik bij mijn vorige energieleverancier ook gewend. Daarnaast is dit voor mij een bron van administratie, ik houd al jarenlang de meterstanden maandelijks bij.
Hoe kan ik dit handmatig opgeven?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 24 maart 2017, 14:19

Hoi L.J.P.vandenBerg, welkom op de community!

Je kan via Mijn Energie handmatig meterstanden doorgeven in het meterstanden overzicht. In de afbeelding heb ik gemarkeerd waar je dan op kan drukken.

Je kan ook je verbruik inzien met de gratis Qbox. De Qbox leest het verbruik van je meter elke minuut uit, je ziet dan geen meterstanden maar wel accurate tabellen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi L.J.P.vandenBerg, welkom op de community!

Je kan via Mijn Energie handmatig meterstanden doorgeven in het meterstanden overzicht. In de afbeelding heb ik gemarkeerd waar je dan op kan drukken.

Je kan ook je verbruik inzien met de gratis Qbox. De Qbox leest het verbruik van je meter elke minuut uit, je ziet dan geen meterstanden maar wel accurate tabellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen