Beantwoord

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?

• 13 juni 2017
  • 8 reacties
  • 363 keer bekeken

hoe kan ik mijn meterstand door geven omdat ik er niet uit komt op deze site en ik moet het voor de 28 juni door geven en ik volgende week op vakantie gaat en ik er nu helaas niet uit komt omdat het voor mij als nieuwe klant te ingewikkeld is hier .
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 16 juni 2017, 11:53

Hoi Jan,

Dank voor je bericht. Ik zie dat het helemaal niet nodig was voor jou om de meterstand door te geven. Excuus dat ik het niet in mijn vorige bericht vermeld had.
Je stroom meterstanden zijn al op afstand uitgelezen omdat je een slimme meter hebt.
Wat betreft gas, ik zie dat je alleen kookgas hebt. Er is dus ook geen gasmeter op je adres aanwezig. Daarom heb je dus ook geen gas meterstand.
Door een administratief foutje in ons systeem kreeg je toch verzoek om je gas meterstand door te geven. Ik heb dit zojuist aangepast.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Jan,

Ten eerste, van harte welkom bij Qurrent en op onze community! Je kunt je meterstanden op verschillende manieren doorgeven. We hebben je een e-mail gestuurd met een link erin via welke je de standen in kunt vullen. Als je daar niet mee uitkomt, kun je ze ook hier (evt. in een privébericht) doorgeven. Ook als we je meterstanden per mail of telefonisch ontvangen, zullen we ze verwerken. Mogelijkheden genoeg dus! :)

Laat je aan ons je meterstanden weten via één van deze wegen? We horen graag van je!

Groeten,

Natalia
Dit is mijn meterstand nu
000736
ik hoop dat ik nu zo geholpen bent met de meterstand.
Hoi Jan,

Dank voor je bericht. Ik zie dat het helemaal niet nodig was voor jou om de meterstand door te geven. Excuus dat ik het niet in mijn vorige bericht vermeld had.
Je stroom meterstanden zijn al op afstand uitgelezen omdat je een slimme meter hebt.
Wat betreft gas, ik zie dat je alleen kookgas hebt. Er is dus ook geen gasmeter op je adres aanwezig. Daarom heb je dus ook geen gas meterstand.
Door een administratief foutje in ons systeem kreeg je toch verzoek om je gas meterstand door te geven. Ik heb dit zojuist aangepast.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!

Groeten,

Natalia
Hoi! Ik weet niet of ik de goeie meterstand heb doorgegeven.. ik heb namelijk alle cijfers doorgegeven van kWh (40217) alleen weet ik niet of ik de laatste moet weghalen.. omdat die langzaam naar de 8 gaat én ook omdat bij m3 je de laatste : cijfers weg moet laten.. ik hoor graag als iets niet klopt.
Vriendelijke groet Merit
Hoi Merit,

Bedankt voor je bericht op de Community en welkom!
De meterstanden zijn goed bij ons binnen gekomen.
Je doorgegeven meterstanden liggen in lijn met je vorige meterstanden.
Alles is dus helemaal in orde!

Groetjes, Vita
Top! Dankje!
Graag gedaan Merit! 🙂

Reageer