Beantwoord

Hoe kan ik zien of enkel- of dubbeltarief voor mij voordeliger is?

Sinds kort woon ik in een huis met een dubbele meter. Ik begrijp dat het contract standaard op dubbeltarief staat, waar kan ik de hoogte van het enkeltarief vinden zodat ik kan bepalen wat voor mij interessanter is?

Daarnaast is mij net opgevallen dat er geen enkel windtegoed op mijn dashboard staat, terwijl ik tot 2 x toe windtegoed heb aangeschaft.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 4 augustus 2017, 11:53

Hallo IvoM,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Wat betreft het Windtegoed: Ik ga hier nu voor je achteraan! Mijn collega gaat hiermee aan de slag en over 2 weken zul je uiterlijk terugkoppeling van me krijgen.

Op onze website kun je de huidige energietarieven terugvinden. Hier is een link met de energietarieven die jij gebruikt. Het enkeltarief ligt tussen het normaal en het daltarief in.
Met de energiebelasting en ODE van 2017 zul je met het enkeltarief €0,1910 per kWh betalen.

Hier vind je meer informatie of het gunstiger is om gebruik te maken van het dubbeltarief of van het enkeltarief.
Wil je gebruik maken van het enkeltarief? Laat het weten en dan maak ik het voor je in orde!

Groetjes, Nina

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo IvoM,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Wat betreft het Windtegoed: Ik ga hier nu voor je achteraan! Mijn collega gaat hiermee aan de slag en over 2 weken zul je uiterlijk terugkoppeling van me krijgen.

Op onze website kun je de huidige energietarieven terugvinden. Hier is een link met de energietarieven die jij gebruikt. Het enkeltarief ligt tussen het normaal en het daltarief in.
Met de energiebelasting en ODE van 2017 zul je met het enkeltarief €0,1910 per kWh betalen.

Hier vind je meer informatie of het gunstiger is om gebruik te maken van het dubbeltarief of van het enkeltarief.
Wil je gebruik maken van het enkeltarief? Laat het weten en dan maak ik het voor je in orde!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo IvoM,

Je hebt al een korte e-mail ontvangen van ons, maar graag wil ik hier nog laten weten dat we helaas nog meer tijd nodig hebben om de weergave van het Windtegoed in Mijn Energie te herstellen.
Ik zal je binnen 2 weken weer een update sturen.

Groetjes, Nina

4-9-2017: Update van moderator Nina

Hallo Ivo,
Het euvel omtrent Windtegoed en Mijn Energie is nog niet opgelost, maar we komen bij je terug. Ik zal je wederom over uiterlijk 2 weken een update geven.
Groetjes, Nina

18-9-2017: Update van moderator Nina
Hallo Ivo,
Het is opgelost! Ik heb een voicemail voor je achtergelaten en stuur je ook een bevestiging per e-mail. Hopelijk is nu alles naar wens!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen