Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn doorgegeven meterstanden?

  • 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb de verkeerde meterstanden doorgegeven. Mijn termijnbedrag is nu verhoogd, maar is onjuist. Ik kan er niet verwijderen. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 10 juli 2018, 16:24

Hoi Onno,

Welkom op zo community.

Ik zie dat je je inmiddels hebt aangemeld bij een andere leverancier. Wanneer wij je termijnbedrag wijzigen, zal deze niet meer geïncasseerd worden. Om die reden is een wijziging dan ook niet meer nodig :)

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Onno,

Welkom op zo community.

Ik zie dat je je inmiddels hebt aangemeld bij een andere leverancier. Wanneer wij je termijnbedrag wijzigen, zal deze niet meer geïncasseerd worden. Om die reden is een wijziging dan ook niet meer nodig :)

Groet,
Tomer

Reageer