Beantwoord

Hoe zet ik het tarief om van dubbel naar enkel?

• 22 januari 2018
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

zie titel
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 23 januari 2018, 15:15

Hi Liesbet!

Goed om te zien dat je ons hebt gevonden op de community. Van harte welkom!
Als ik kijk naar jouw meter, heb jij een dubbeltelwerk. Dit betekent dat de 2 telwerken alsnog oplopen. Als jij bij een leverancier kiest om op het enkeltarief afgerekend te worden, betekent dit dat wij beide telwerken optellen en dat afrekenen tegenover 1 tarief.
Vandaar dat jij het verzoek hebt gekregen om 2 standen voor elektra door te geven, daarvoor mijn dank, aangezien die in goede orde zijn ontvangen.

Hopelijk is het zo duidelijk, anders hoor ik het graag!

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hi Liesbet!

Goed om te zien dat je ons hebt gevonden op de community. Van harte welkom!
Als ik kijk naar jouw meter, heb jij een dubbeltelwerk. Dit betekent dat de 2 telwerken alsnog oplopen. Als jij bij een leverancier kiest om op het enkeltarief afgerekend te worden, betekent dit dat wij beide telwerken optellen en dat afrekenen tegenover 1 tarief.
Vandaar dat jij het verzoek hebt gekregen om 2 standen voor elektra door te geven, daarvoor mijn dank, aangezien die in goede orde zijn ontvangen.

Hopelijk is het zo duidelijk, anders hoor ik het graag!

Groetjes,
Nathan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen