Beantwoord

Hoe zit het met de uitlezing van mijn slimme meter?

Sinds 6 november heb ik een slimme meter. Ik heb begrepen dat ik van Qurrent via de mail tweewekelijks mijn verbruiksgegevens krijg. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Op Mijn Qurrent kan ik ook niets vinden
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 27 november 2018, 03:41

Als het goed is, krijg je van Qurrent via de mail maandelijks je verbruiksgegevens. Als je wilt dat Qurrent dagelijks de kwartierverbruiken van je slimme meter uitleest, dan kun je dat instellen op je profielpagina, tabblad Woning, onder Energiemonitoring. Zet daar Uitleesfrequentie op "Elk kwartier uitlezen". Als het goed is krijg je de resultaten dan over een paar dagen in Mijn Energie.

Overigens leest Qurrent de meter niet uit. Ze bedoelen dat ze via de netbeheerder dagelijks de kwartierverbruiken van de vorige dag krijgen en kunnen weergeven.

Succes en groet, Frans

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Als het goed is, krijg je van Qurrent via de mail maandelijks je verbruiksgegevens. Als je wilt dat Qurrent dagelijks de kwartierverbruiken van je slimme meter uitleest, dan kun je dat instellen op je profielpagina, tabblad Woning, onder Energiemonitoring. Zet daar Uitleesfrequentie op "Elk kwartier uitlezen". Als het goed is krijg je de resultaten dan over een paar dagen in Mijn Energie.

Overigens leest Qurrent de meter niet uit. Ze bedoelen dat ze via de netbeheerder dagelijks de kwartierverbruiken van de vorige dag krijgen en kunnen weergeven.

Succes en groet, Frans
Reputatie 4
Badge +8
Beste @Aeltsje,

Bedankt voor je bericht. Ik zie inmiddels dat je slimme meter elk kwartier wordt uitgelezen. Over enkele dagen moet het verbruik inzichtelijk zijn (meestal zit er zo'n 3 a 4 dagen vertraging in). We horen graag of het gelukt is!

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Hartelijk dank voor jullie reactie.

het werkt! De slimme meter wordt nu uitgelezen en kan ik nu dus ook inzien.

Vr.groet
aeltsje

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen