Beantwoord

Ik heb een piepende gasmeter, wat nu?

  • 27 november 2017
  • 2 reacties
  • 9227 keer bekeken

Onze gasmeter piept sinds kort als deze in werking treedt. Het klinkt alsof er ergens in het mechanische gedeelte iets aanloopt. Graag zouden wij dit laten verhelpen en hopen wij dat u (qurrent) contact met ons op kan nemen.
icon

Beste antwoord door FransvanWoerkom 27 november 2017, 19:52

Hoi J.K.

De netwerkbeheerder in jouw regio is eigenaar van de gasmeter en er voor verantwoordelijk. Ik zou contact met hen opnemen. In dit overzicht vind je wie jouw netwerkbeheerder is:

https://www.energieleveranciers.nl/netbeheerders/overzicht-netbeheerders

Groet, Frans
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi J.K.

De netwerkbeheerder in jouw regio is eigenaar van de gasmeter en er voor verantwoordelijk. Ik zou contact met hen opnemen. In dit overzicht vind je wie jouw netwerkbeheerder is:

https://www.energieleveranciers.nl/netbeheerders/overzicht-netbeheerders

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +8
Bedankt Frans!

@J.K.Nieto ik hoop dat het inmiddels al gelukt is contact op te nemen met je netbeheerder.
Zij gaan over het onderhoud en vervangen van de meter.

Groeten van Giulia

Reageer