Beantwoord

Ik heb een slimme meter maar Qurrent zegt van niet in de app. Moeten wij onze slimme meter aanmelden?

• 10 januari 2018
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

We zijn net verhuisd naar een ander huis. De slimme meter stond al in ons huis toen wij er naartoe verhuisden.
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 17 januari 2018, 13:59

Hoi Marit,

Wat vervelend dat je je verbruik in de app niet kunt zien. Zou je een screenshot van dit bericht kunnen maken? Om welke versie van de app gaat het, welk besturingsysteem gebruik je en wat is je merk/type telefoon?

Graag geef ik deze gegevens door aan de mijn collega's van de technische dienst zodat we kunnen kijken waar het mis gaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Marit,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Het is bij Qurrent zeker bekend dat je een slimme meter hebt. De slimme meterstanden zijn bijvoorbeeld uitgelezen bij de start van het contract, en ook op 1 januari. Dit kun je terugvinden in Mijn Energie onder het tabje 'Meterstanden'. Hier zie je de uitgelezen meterstanden voor zowel elektra als gas terug.
Waar zie jij dat je geen gebruik maakt van een slimme meter?

Groet, Nina
Hoi Nina, bedankt voor je reactie. In de app van Qurrent las ik dat ze geen slimme meter van ons geregistreerd hadden. Inmiddels zie ik het ook niet meer staan in de app, gelukkig. Maar heb ik om de app te kunnen gebruiken een QBox nodig? Nu kan ik op de app geen gegevens inzien. Ik krijg de melding ‘Kon gegevens niet ophalen van server. Probeer het nog een keer.’
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Marit,

Wat vervelend dat je je verbruik in de app niet kunt zien. Zou je een screenshot van dit bericht kunnen maken? Om welke versie van de app gaat het, welk besturingsysteem gebruik je en wat is je merk/type telefoon?

Graag geef ik deze gegevens door aan de mijn collega's van de technische dienst zodat we kunnen kijken waar het mis gaat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen