Beantwoord

Ik heb mijn meterstanden doorgegeven maar geen bevestiging gekregen. Wat nu?

Ik heb gisteren in mijn account de meterstanden doorgegeven. De knop in de email werkte niet, ik heb dit de laatste twee weken meerdere keren geprobeerd. Ook het contactformulier wordt niet verstuurd. Ik weet nu niet zeker of het goed door is gekomen, ik kan de standen niet goed terug vinden.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 juli 2018, 09:56

Hoi @E1983,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Bij ons zijn er geen meterstanden voor de jaarnota binnengekomen, vandaar dat je nog geen bevestigingsmail hebt gekregen.
Heb je de meterstanden doorgegeven via de link in de e-mail? Of heb je zelf ingelogd in Mijn Energie en de meterstanden daar in het meterstandenoverzicht doorgegeven?
De meterstanden in het meterstandenoverzicht zijn namelijk voor eigen gebruik en worden niet gebruikt voor nota's.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @E1983,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Bij ons zijn er geen meterstanden voor de jaarnota binnengekomen, vandaar dat je nog geen bevestigingsmail hebt gekregen.
Heb je de meterstanden doorgegeven via de link in de e-mail? Of heb je zelf ingelogd in Mijn Energie en de meterstanden daar in het meterstandenoverzicht doorgegeven?
De meterstanden in het meterstandenoverzicht zijn namelijk voor eigen gebruik en worden niet gebruikt voor nota's.

Groeten,
Julian
Hoi Julian, Niet via de mail, want die knop werkt steeds niet. Heb ze inderdaad door zelf in te loggen doorgegeven. Hoe kan ik ze aan jullie doorgeven voor de nota?
Groet, Elna
Reputatie 4
Badge +8
Hoi E1983,

In dat geval kun je de meterstanden hier doorgeven. Dan zorgen wij ervoor dat ze verwerkt worden voor de jaarnota.

Groet,
Tomer
Ok, fijn!
Hierbij de meterstanden (op 14 juli):
  • Stroom: 11037
  • Gas: 25277
Groet,
Elna

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen