Beantwoord

Ik kan mijn meterstanden niet invoeren

• 3 juli 2018
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb een nieuwe contract voor mijn woning in de Polenstraat in Almere maar ik kan mijn meterstanden niet doorgeven
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 juli 2018, 18:55

Hoi @TinekeMeijer,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik geprobeerd je telefonisch te bereiken. Helaas is mij dat niet gelukt. Graag zouden we je telefonisch willen benaderen om dit probleem op te lossen.

Korte uitleg van het probleem: er is nog geen einddatum van je oude adres vastgesteld in onze systemen waardoor de uitvraag van meterstanden (nog) niet heeft plaatsgevonden.
Graag vernemen we van je wat de einddatum is voor onze levering op je oude adres en uiteraard verwerken we dan ook gelijk je meterstanden.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @TinekeMeijer,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik geprobeerd je telefonisch te bereiken. Helaas is mij dat niet gelukt. Graag zouden we je telefonisch willen benaderen om dit probleem op te lossen.

Korte uitleg van het probleem: er is nog geen einddatum van je oude adres vastgesteld in onze systemen waardoor de uitvraag van meterstanden (nog) niet heeft plaatsgevonden.
Graag vernemen we van je wat de einddatum is voor onze levering op je oude adres en uiteraard verwerken we dan ook gelijk je meterstanden.

Groeten,
Julian
Beste Julian,

Op 6 augustus vind de overdracht van mijn woning in de Poulencstraat 35 plaats, tot die tijd heb ik de dus twee contracten bij Qurrent, echter verbruiken wij nu ook al energie in de Polenstraat 294, daarom wil ik ook daar de meterstand doorgeven maar dat schijn dus niet te kunnen.

Met vriendelijke groet,

Tineke.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Tineke,

Dank voor het doorgeven!

De energie levering op Poulencstraat 35 wordt beëindigd op 6 augustus 2018. Omdat je op je nieuwe adres een slimme meter hebt, lezen wij de meter van afstand uit. Het is dus niet nodig om de meterstanden zelf door te geven.

Groet,
Tomer

Reageer