Beantwoord

Ik wil geen "hoog en laag" tarief meer.

Reputatie 1
Badge +3
hoi daar aan die kant van het schermpje...

graag zou ik 1 tarief hebben voor al mijn stroom.. ik heb dit ooit wel eerder aangegeven, maar vond het tot op heden niet zo belangrijk..;. maar aangezien alles hier via stroom gaat en het er niet naar uitziet dat er ooit nog een werkgever mij gaat aannemen zal ik vaak overdag thuis zijn.. dit houd dus ook in dat mijn verbruik overdag zal toenemen met mijn electrische cv. dus vandaar graag 1 tarief voor stroom.

alvast bedankt voor de medewerking...

groet rijkjan
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 november 2018, 09:44

Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je zojuist omgezet naar een enkel tarief. Dit geldt vanaf je laatst afgerekende meterstand op de jaarnota van tot 10 december 2017.
Je ontvangt hier binnen enkele minuten ook een bevestigingsmail van.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge +3
top 😃
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @rijkjan,

Bedankt voo rje bericht.

Ik begrijp de verwarring. Wij kunnen echter de weergave van het stroomverbruik en de daarbij behorende tarieven niet wijzigen. Dit geeft uiteraard een vertekend beeld. Uieindelijk wordt het stroomverbruik op de jaarnota verrekend tegen enkeltarief.

Groet,
Tomer
Reputatie 1
Badge +3
of iemand ander bij Qurrent mag het ook doen hoor.. maar kon alleen @Julian van Qurrent of mezelf taggen in dit bericht.. en mezelf taggen heeft geen nut.. want ik weet al dat ik het geschreven heb.. hahahahaha
Reputatie 1
Badge +3
kijk ik vandaag op mijn overzicht wat ik maandelijks van Qurrent krijg.. en wat schertst mijn verbazing?? ik heb een hoog en laag tarief...................... @Julian van Qurrent zou je dit weer voor mij kunnen aanpassen?????
Reputatie 1
Badge +3
helemaal top @Julian van Qurrent 😁
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je zojuist omgezet naar een enkel tarief. Dit geldt vanaf je laatst afgerekende meterstand op de jaarnota van tot 10 december 2017.
Je ontvangt hier binnen enkele minuten ook een bevestigingsmail van.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen