Beantwoord

Jaarnota is klaar; nogmaals het verzoek de meterstanden door te geven?

• 7 september 2017
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Per 1 september ben ik overgestapt van Qurrent naar een andere leverancier. Ondanks dat de opzegging tijdig binnen was (half juli), kreeg ik een verzoek van Qurrent om de meterstanden door te geven. Dit heb ik niet gedaan omdat de nieuwe leverancier de standen aan Qurrent door zou geven. Op 31 augustus heb ik de standen doorgegeven aan de nieuwe leverancier.

Op 4 september heeft Qurrent de jaarnota al naar mij verzonden. Dan zou je denken dat het klaar is. Toch krijg ik vandaag, 7 september, wederom een verzoek om de meterstanden door te geven om de jaarnota vast te stellen. Die ik dus al heb. Doe ik dit niet voor 20 september, dan wordt het verbruik geschat.

Wat gaat hier fout?
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 11 september 2017, 10:41

Hoi Elzenlander,

Welkom op de community!

Vervelend dat je alsnog een mail hebt ontvangen, dat was niet de bedoeling. Je kunt de mail als niet verzonden beschouwen.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +4
geef je groot gelijk dat het zeer onnozel is, want inderdaad zit alles via de netbeheerder gekoppeld (deze heeft bij de slimme meters ook de standen)
indien je een bevestiging heb van je nieuwe leverancier stuur deze door en je bent verzekerd van een stuk minder gezeik.
een jaarnota is niet altijd van een jaar achterlijk genoeg, gebeurd ook bij de grote zoals nuon.

verder sterkte met het verdere vervolg
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Elzenlander,

Welkom op de community!

Vervelend dat je alsnog een mail hebt ontvangen, dat was niet de bedoeling. Je kunt de mail als niet verzonden beschouwen.

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen