Beantwoord

Kan er onderscheid tussen het verbruik in de normale uren en de daluren in de energiegrafieken van Mijn Energie?

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 129 keer bekeken

Als ik het gebruiks overzicht kijk kan ik dus niet zien bij stroom wat ik dal of normaal gegebruikt alleen een samen waar kan ik dit wel inzien.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 30 januari 2019, 10:24

Hoi @C.Vos.

Bedankt voor je bericht.

Het is in de energiegrafieken helaas niet mogelijk om onderscheid te maken tussen je energieverbruik gedurende de daluren en je energieverbruik tijdens de normale uren.
In de verbruiks- en kostenoverzichten wordt dit onderscheid wel gemaakt. Ik heb je zojuist alle verbruiks- en kostenoverzichten van augustus 2018 tot en met nu opgestuurd via de mail. Mocht je nog aanvullende informatie hierop willen dan hoor ik het natuurlijk graag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @C.Vos.

Bedankt voor je bericht.

Het is in de energiegrafieken helaas niet mogelijk om onderscheid te maken tussen je energieverbruik gedurende de daluren en je energieverbruik tijdens de normale uren.
In de verbruiks- en kostenoverzichten wordt dit onderscheid wel gemaakt. Ik heb je zojuist alle verbruiks- en kostenoverzichten van augustus 2018 tot en met nu opgestuurd via de mail. Mocht je nog aanvullende informatie hierop willen dan hoor ik het natuurlijk graag.

Groeten,
Julian

Reageer