Beantwoord

Kan mijn tarief worden omgezet naar enkeltarief?

• 7 januari 2018
  • 8 reacties
  • 236 keer bekeken

Goedendag,

Het contactformulier laadt niet goed in mijn browser (Chrome). Andere browsers heb ik niet getest, vandaar mijn vraag via de Community:

Ons verbruik hier thuis in daltarief is praktisch de helft van ons totaalverbruik.
Het lijkt ons om prettiger om enkeltarief te hanteren i.p.v. dubbeltarief.
Zou ik dit middels dit bericht om kunnen laten zetten?

Alvast dank!
Maarten
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 10 januari 2018, 12:22

Hoi maartendg,

Welkom op de community!

Goed dat je ons hier gevonden hebt, ik heb het tarief voor je omgezet naar enkel tarief en je per mail een bevestiging gestuurd.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo @Daan,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.
Het enkeltarief heb ik voor je ingesteld en hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail.

@maartendg, zojuist heb ik je de bevestigingsmail verstuurd. Hopelijk is alles naar wens!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +9
Hoi maartendg,

Welkom op de community!

Goed dat je ons hier gevonden hebt, ik heb het tarief voor je omgezet naar enkel tarief en je per mail een bevestiging gestuurd.

Groet,

Jeroen
Reputatie 5
Badge +14
Al meerdere jaren maak ik gebruik van het enkel tarief voor wat de jaarrekening betreft is deze altijd opgebouwd als ware dubbel tarief maar uiteindelijk is de uitkomst altijd enkel tarief.
Badge
Goedendag,

Graag zou ik mijn huidige dubbel tarief van de slimme meter willen wijzigen naar het enkeltarief. Zouden jullie dit z.s.m. kunnen doorvoeren? Bedankt!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi maartendg,

In je Verbruiks- en Kosten Overzicht worden de twee meterstanden inderdaad apart gespecificeerd. In ons systeem staat echter dat er tegen enkeltarief wordt afgerekend. Dit zal dan ook het geval zijn op de jaarnota.

Groet,
Tomer
Hoi Jeroen,

Heel fijn. Dank!
Ik heb alleen nog geen bevestigingsmailtje binnen gekregen.
Voor de zekerheid zie ik die graag tegemoet :)

Zou ik evt ergens terug kunnen zien of jullie dubbel of enkeltarief rekenen, of is dit pas op de jaarafrekening?
Alvast dank!

Groeten,

Maraten
Beste Jeroen,

In de financiële overzichten die ik van jullie krijg zie ik niet terug dat enkeltarief is toegepast, maar er met hoog-en laagtarief gerekend wordt.
Wordt het enkeltarief alsnog (met terugwerkende kracht) toegepast? Wij zijn namelijk in verbruik uitgegaan van enkeltarief..
Hoe weet ik zeker dat enkeltarief toe is gepast en hoe kan ik dat terugvinden in het verbruiksoverzicht?
Beste Tomer,

Ah, duidelijk.
Bedankt!

Groeten

Reageer