Vraag

Kunnen jullie de verbruiksgegevens in mijn Dashboard in Mijn Energie herstellen?

• 4 december 2018
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

• Q-starter
  • 1 reactie
Goedenmiddag,

Verkeerde waarden Dashboard,
In de android app is zelfs maar iets van een half jaar te zien.

Is dat te resetten?, graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet Pieter

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Pieter,

Wij hebben het nog eens nagekeken en komen tot de volgende conclusie.

Er word gerekend vanaf 1 januari 2018, terwijl op het dashboard staat van 1 december 2017 (start levering) t/m 4 december 2018. Wanneer wij de meterstanden optellen van 1 januari 2018 t/m 4 december 2018, komen wij uit op de standen zoals nu weergegeven voor stroom: 4242 en gas 1452.

Dus de hele maand december 2017 is niet meegerekend voor de nieuwe standen in dashboard voor stroom en gas.

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @BMP.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht en het versturen van de screenshot.

Ik heb zojuist de verbruiksstanden in je dashboard omgeving vergeleken met de informatie uit je verbruiks- en kostenoverzsichten en hieruit blijkt inderdaad dat deze verbruiksgegevens inderdaad niet met elkaar overeenkomen.
Daarom heb ik gelijk onze IT-afdeling op de hoogte gebracht van dit probleem en gevraagd of zij dit probleem op kunnen lossen. Zodra dit probleem opgelost is brengen we je hiervan op de hoogte.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Pieter,

Dankjewel voor de update! We hebben je vraag doorgezet naar de IT-afdeling.
Zij zullen dit gaan oppakken. Het kan even duren voor we reactie hebben. We houden je op de hoogte!

Update moderator Tomer op 14-12-2018
Wij hebben voorlopig nog geen update van de IT-afdeling. Wij hopen je spoedig te berichten met de oplossing voor deze kwestie.

Update moderator Tomer op 21-12-2018
Wij hebben dit probleem nog altijd niet kunnen oplossen. Wij houden je op de hoogte.

Groet, Joost
Hallo Julian,

Dank voor de vlotte actie

Ik heb nog geen bericht gehad, wel zijn de standen al aangepast, maar het klopt nog niet.

Er word gerekend vanaf 1 januari 2018, terwijl op het dashboard staat van 1 december 2017 (start levering) t/m 4 december 2018,..... als ik de meterstanden optel van 1 januari 2018 t/m 4 december 2018 dan kom ik uit op de standen zoals nu weergegeven voor stroom 4242 en gas 1452.

Dus de hele maand december 2017 is niet meegerekend voor de nieuwe standen in dashboard voor stroom en gas.

Met vriendelijke groet Pieter.

Reageer