Beantwoord

Kunnen jullie mijn meterstanden per e-mail doorgeven?

• 6 december 2017
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Goede middag,

Enkele maanden geleden hebben wij via Liander nieuwe meters gekregen voor gas en elektra.(??aug.)
Toen verteld dat we de meterstanden plus verbruik van de energie leverancier zouden ontvangen.
Om een of andere reden heb ik ze niet gezien. Op de site kom ik ook niet verder.
Wilt u mij de meterstanden alsnog per mail doorgeven?

Alvast gedankt.
Met vriendelijke groet,
A. Pot

Moderator Nina
Privacygevoelige informatie is vervangen door ***
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 7 december 2017, 14:35

Hoi A Pot,

Welkom op de community. Ik heb je slimme meter op dagelijks uitlezen gezet, binnen enkele werkdagen zou het verbruik zichtbaar moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd met de meterstanden sinds de meterwissel! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. :)

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi A Pot,

Welkom op de community. Ik heb je slimme meter op dagelijks uitlezen gezet, binnen enkele werkdagen zou het verbruik zichtbaar moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd met de meterstanden sinds de meterwissel! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. :)

Groet,

Jeroen
Beste Jeroen,

Ik heb dezelfde vraag. Ik merkte ook dat ik nog geen jaarnota kan zien en geen verzoek tot het doorgeven van meterstanden had ontvangen, terwijl mijn contract op 24 sept 2015 ingegaan is. Ik heb wel vandaag pas het uitlezen op dagelijks gezet, kan het zijn dat jullie de gegevens daardoor later hebben?

Nog een tweede vraag: mijn contract heeft stilzwijgend doorgelopen, maar ik zou graag een verlengingsaanbod voor een jaar ontvangen, is dat mogelijk?

Groet,
Anne van der Kant
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Anne,

Jouw vraag is begrijpelijk, fijn dat je daarom contact met ons opneemt!
De vorige jaarnota is verstuurd op 26 november 2016, echter geldt er dan opnieuw een termijn van 6 tot 8 weken waarin de jaarnota wordt opgemaakt.

Wij hebben uiterlijk de tijd tot 21 januari 2018 om de jaarnota op te maken, wij verwachten niet dat het zo lang zal duren.
Maar dan weet je in ieder geval waarom de jaarnota nog niet opgemaakt was.

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen