Vraag

Maand en jaar statistieken komen niet overeen

• 12 februari 2019
  • 4 reacties
  • 219 keer bekeken

Sinds januari 2019 klopt mijn gas verbruik niet meer. De maandtabellen geven de goede cijfers, hierin staat dat ik in de maand januari 274m3 heb verbruikt. zie hieronder:

In het jaaroverzicht staat de maand januari echter op bijna 1000m3, dit lijkt me de meterstand en niet het verbruik. zie hieronder

Het verbruik wat hier wordt weergegeven van 1722m3 klopt ook niet meer, dit is inclusief de veel te hoge waarde.

Op de hoofdpagina van het dashboard klopt het verbruik ook niet meer, hier staat nu:

Gas

Van 17 mei 2018 tot 1 februari 2019 De periode is niet actueel.

1632 m3

Zouden jullie aub deze getallen kunnen corrigeren. De meterstanden komen wel overeen.

Bij voorbaat dank,
Menno

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Menno,

Dankjewel voor je bericht!
Je jaarverbruik klopt inderdaad niet voor de maand januari. De andere fouten komen daar ook door inderdaad.
Hoe dit precies opgelost kan worden zie ik niet direct. Daarom heb ik je vraag doorgezet naar de IT-afdeling. Zij zullen dit verder oppakken en rechttrekken.

Zodra we meer informatie hebben hoor je van ons!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Menno,

Helaas hebben we nog geen update over deze issue.
Zodra die er is hoor je van ons!

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @MennoVer,

Wij hebben helaas nog geen terugkoppeling ontvangen van onze IT-afdeling.

Groetjes,

Roufaida
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MennoVer.

Onze IT-afdeling heeft dit probleem helaas nog niet kunnen verhelpen. Vanwege de overname door Greenchoice heeft dit probleem helaas geen prioriteit.
Ik heb zojuist gevraagd of er nog naar dit probleem gekeken kan worden maar kan hierin helaas geen garanties geven.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian

Reageer