Vraag

Meterstanden al 10 dagen niet bijgewerkt op Qurrent.nl

• 13 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Het is vandaag 13-08 en de meter geeft de stand t/m 02-08. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

5 reacties

Ik heb zelf de instelling van de "Slimme meter instellingen" van dagelijks uitlezen omgezet naar ieder kwartier uitlezen en daarna weer terug. Dat lijkt geholpen te hebben.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @RonaldGrahmbeek,

Bedankt voor je bericht.

Fijne dat je verbruiksoverzicht weer up to date is. Het is normaal dat het soms een aantal dagen duurt voor je, je verbruik kunt inzien.

Groetjes,

Roufaida
Hoi Roufaida,

Fijn dat je reageert, maar ik ben het niet met je eens. Alle jaren dat ik al bij Qurrent zit, zit er een gemiddelde vertraging in van rond de 3 dagen (soms 4). Een vertraging van 11 dagen komt niet voor. Dan is er ergens iets misgegaan. Ik heb het eerder gehad en toen duurde het 30 dagen en Qurrent kon me niet helpen. Ik heb toen hetzelfde gedaan (periode aanpast en weer terug aangepast) en alles werkte een dag later weer prima. Blijkbaar herstel ik daarmee een "link" die verloren was.

Ik weet niet waarom de "link" verdwijnt, maar weet wel dat het een te groot toeval is dat ik door het wijzigen 2 maal succesvol was. Het kan zo zijn dat als iemand anders hetzelfde probleem heeft dezelfde oplossing kan werken.

Groetjes, Ronald.
Het is gewoon raar. bij enelogic die dezelfde data krijgt als qurrent duurt het nooit meer dan 2 dagen. Hier is het schering en inslag dat je moet wachten. En wat was ook weer de reden om te stoppen met Qbox?
Het is nog steeds niet goed. Ik moet iedere keer de instellingen aanpassen van dagelijks naar maandelijks en weer terug naar dagelijks, dan worden de standen bijgewerkt.

Echt een drama hoor dit gedoe, ik begrijp gewoon niet waarom zo'n groot bedrijf niet in staat is zoiets simpels goed te regelen.

Is er iemand die dit nou eens eindelijk goed voor mij kan instellen?

Reageer