Beantwoord

Meterstanden doorgeven lukt niet

• 25 januari 2017
  • 4 reacties
  • 697 keer bekeken

Van Qurrent ontving ik een email met de volgende tekst:
"Je hebt een slimme meter. We hebben geprobeerd je meterstanden op afstand uit te lezen. Dit is helaas niet gelukt. Kun je je meterstanden doorgeven door op onderstaande knop te klikken?"
Waarschijnlijk komt dit doordat Qurrent is begonnen met leveren op mijn adres toen ik net een slimme meter gemonteerd heb gekregen.
Hoe dan ook, ik heb de nieuwe slimme meter uitgelezen, de standen ingevoerd op de betreffende pagina (waar ik automatisch naartoe ga als ik op de eerder genoemde knop klik) maar er gebeurd niets als ik op de knop "opslaan" klik.
Ik kan de meterstanden dus niet handmatig doorgeven.
Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door HAAVerheijen 27 januari 2017, 19:05

Hallo Lara,

Het is zojuist wel gelukt. Blijkbaar moesten de velden van teruggeleverde stroom ook ingevuld worden als deze nul zijn.
Kreeg wel de melding dat de gasmeterstand niet zou kloppen. Nog eens gekeken, maar de ingevoerde stand klopt toch echt wel.
Bedankt voor het antwoord (en voor het bellen).

Groet,
Erik
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo HAA Verheijen! Wat vervelend dat het niet lukt om de meterstanden door te geven. Je kunt deze ook telefonisch of via de e-mail doorgeven. Wij zullen ze dan verwerken in het systeem. Vermeld dan ook even wanneer de standen zijn opgenomen. 🙂

Groetjes,
Lara
Hallo Lara,

Het is zojuist wel gelukt. Blijkbaar moesten de velden van teruggeleverde stroom ook ingevuld worden als deze nul zijn.
Kreeg wel de melding dat de gasmeterstand niet zou kloppen. Nog eens gekeken, maar de ingevoerde stand klopt toch echt wel.

Groet,
Erik
Hallo Lara,

Groet,
Erik
Reputatie 5
Badge +13
Hoi HAA Verheijen,

We hebben je meterstanden in goede orde ontvangen en verwerkt. Ook de gasmeterstand ;)

Groetjes, Tanja

Reageer