De laaste dagen merk ik op dat de opbrengst en verbruik niet juist worden weergegeven.
Hoe kan het immers dat is op maandag 3 juni 2019 kijk en ik zie dat ik 137 kWh verbruikt hebt over het afgelopen jaar en op dinsdag 4 juni 2019 zie dat ik 267 kWh verbruikt heb, dit terwijl het een aantal zonnige dagen zijn geweest en mijn verbuik dus had moeten afnemen.
Gisteren en vandaag nog even afgewacht, zodat de fout hesteld kon worden....
Toch vanochtend maar even gebeld naar Qurrent.
Na een aantal minuten naar vogels te hebben geluisterd werd na 4 minuten, de verbinding verbroken, opnieuw gebeld zelfde verhaal. Ik dacht 3 keer is scheepsrecht en ja hoor wel contact.
De medewerker van Qurrent verteld wat mijn probleem was en volgens mij kwam ik niet helemaal goed door want het werd niet begrepen. De medewerkster vertelde mij dat ze nu Greenchoice zijn en het dashboard van Qurrent niet meer wordt onderhouden!!! Want daar zijn geen mensen voor! Maar zegt ze:" Ze hebben bij Greenchoice ook een heel mooi dashboard hoor" Ik zit bij Qurrent en niet bij Greenchoice!!!
Nog 2 dagen en dan zit ik een jaar bij Qurrent en zal mijn jaarnota opgemaakt worden, hoop ik!
Tevens ben ik bij Qurrent gekomen door de actie met Feyenoord, bij winst van de bekerfinale kreeg ik dan een jaar lang gratis stroom, dit tegoed zou bij de jaarnota verrekend worden....Maar ja, we zijn nu Greenchoice, dus ben benieuwd!!!
Mogelijk kan iemand van Qurrent antwoord geven op mijn vragen, als die er nog zijn op dit platform...
Met vriendelijke groet,
Peter Trapman.
Beste antwoord door Julian van Qurrent
Bedankt voor je bericht.
Er zijn helaas bij meerdere klanten problemen in de Mijn Energie omgeving. Door de overname door Greenchoice waarmee veel klanten worden overgezet naar de Greenchoice omgeving, heeft onze IT-afdeling niet meer genoeg tijd om ook nog de Mijn Energie omgeving bij te houden, die steeds minder gebruikt zal worden naarmate er meer klanten zijn overgezet naar Greenchoice. In dit geval hebben wij moeten besluiten dat we deze problemen niet meer kunnen oplossen, we begrijpen dat dit vervelend is en excuseren voor dit ongemak.
Wij hopen dat je zo spoedig mogelijk gebruik kan maken van de online omgeving van Greenchoice waarmee de kwestie hopelijk verholpen zal zijn. Jouw gegevens worden straks automatisch overgezet naar de systemen van Greenchoice die naar verwachting wel het gewenste inzicht kan geven.
Groeten,
Julian