Vraag

meterstanden uit lezen

  • 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Hallo
Heb enige tijd geleden ook al contact gehad over de slimme meter dat hij niet uit te lezen is op afstand nadat ze de gasmeter vervangen hebben. Via de app op de telefoon of computer. Nu zelf gebeld naar enexis en die zeggen dat het probleem is opgelost en dat het te zien moet zijn.
Maar tot op heden nog niets. Bij enexis zeggen ze dat jullie dan iets opnieuw moeten uit lezen en dat het dan moet werken.

Mvg monique

1 reactie

Reputatie 1
Badge +3
Hoi @P.J.J.Driessen,

Bedankt voor je bericht.

Goed om te horen dat het probleem verholpen is! Ik zal de uitleesfrequentie van je slimme meter opnieuw aanpassen.
Wij zullen dan dagelijks je slimme meter uitlezen en weergeven in de app.

Groetjes,

Roufaida

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen