Beantwoord

Mijn energieverbruik wordt niet meer bijgewerkt in Mijn Energie.


Sins 8 november zijn mijn energieverbruik en meterstanden niet meer bijgewerkt. Dus al ruim twee weken kan ik mijn verbruik niet controleren
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 november 2018, 11:04

Hoi F. Gevel.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je hier gisteren al telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega Tomer en dat hij de uitleesfrequentie van je slimme meter heeft aangepast.
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je verbruiksgegevens nu per kwartier gespecificeerd zullen worden weergegeven in de energiegrafieken van Mijn Energie. Er kan wel enige vertraging (maximaal 1 tot 4 dagen) in de weergave van de standen zitten omdat de meterstanden eerst langs de netbeheerder moeten.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi F. Gevel.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je hier gisteren al telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega Tomer en dat hij de uitleesfrequentie van je slimme meter heeft aangepast.
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je verbruiksgegevens nu per kwartier gespecificeerd zullen worden weergegeven in de energiegrafieken van Mijn Energie. Er kan wel enige vertraging (maximaal 1 tot 4 dagen) in de weergave van de standen zitten omdat de meterstanden eerst langs de netbeheerder moeten.

Groeten,
Julian

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen