Vraag

Mijn gasverbruik wordt niet doorgegeven.

Badge
Sinds september staat mijn gasverbruik 'stil'. Volgens het dashboard verbruik ik geen gas meer. Hiervan melding gemaakt bij de servicedesk van Qurrent die mij naar Enexis verwijzen. Enexis geeft aan dat Qurrent de storing bij haar moet melden. Ik vind het geen probleem om met de stijgende energieprijzen geen gas meer te hoeven betalen, maar voel aan mijn water dat het daar uiteindelijk niet op zal uitkomen. Hoe doorbreek ik die impasse tussen Qurrent en Enexis?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marc,

Dan is dat inderdaad een fout in de weergave. Ik heb onze IT-afdeling hiervan op de hoogte gesteld. Zodra deze kwestie is opgelost, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer
Badge
Hoi Fokke, nee. Zoals ik al meermaals heb doorgegeven staat de teller bepaald niet stil en zie ik thuis wel de stand oplopen, maar bij jullie niet. Met dat verhaal wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Lijkt een beetje op mijn eerdere ervaringen met/bij Greenchoice. Dit was ik bij Qurrent niet 'gewend'...
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Marc,

Het is een beetje afhankelijk van de situatie bij wie je moet zijn. Uiteindelijk zal de netbeheerder het oplossen, maar het is even de vraag of dat via ons gaat of niet. We hebben al 3 maanden dezelfde gas stand doorgekregen. Komt deze stand overeen met wat er op de meter staat dan staat de teller stil dit is een probleem dat je met de netbeheerder direct moet oplossen, want dan moet er iemand langskomen. Dan kan je direct een afspraak maken met de netbeheerder.

Is het echter zo dat de teller wel loopt en de gas stand op de meter dus afwijkt van de stand die wij uitlezen dan moeten wij inderdaad contact opnemen met de netbeheerder omdat er dan een foute link zit tussen onze systemen en die van de netbeheerder.

Overigens is de stand die we al 3 maanden uitlezen: 13553 m3

Groet,

Fokke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen