Beantwoord

Mijn laagtelwerk registreert geen verbruik meer hoe kan dit worden opgelost?

• 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Ik heb een analoge dubbele tariefmeter, die niet meer overschakelt naar het laag tarief. Ik heb daarover 2x met Liander, de netbeheerder gebeld . Het is waarschijnlijk al 2maanden aan de gang. De vorige keer dat dat gebeurde (hij bleef toen op het laag tarief staan en heb ik dat gemeld) kreeg ik een naheffing van 25euro. Hoe kunnen we dit nu oplossen? Krijg ik een teruggave? Met vriendelijke groet, Henk Winder 1906 ee Limmen
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 10:21

Hallo H.A. Winder,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Het is goed dat je al contact het opgenomen met de netbeheerder.

Wij adviseren je daarom zo snel mogelijk contact op te nemen met het nationale storingsnummer 0800-9009.
Je kan aangeven dat je laagtelwerk op de meter stilstaat. De medewerkers aldaar zullen je dan informeren op welke manier zij deze kwestie voor je op kunnen lossen. Vaak zullen ze je echter doorverwijzen naar de netbeheerder.

Wij zijn met de afrekening natuurlijk afhankelijk van de meterstanden. Indien gewenst kunnen we je tarieftype omzetten van dubbeltarief naar enkeltarief. Zo heb je geen hogere kosten in het normaaltarief.

Ik hoor het graag als ik dit voor je aan kan passen.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo H.A. Winder,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Het is goed dat je al contact het opgenomen met de netbeheerder.

Wij adviseren je daarom zo snel mogelijk contact op te nemen met het nationale storingsnummer 0800-9009.
Je kan aangeven dat je laagtelwerk op de meter stilstaat. De medewerkers aldaar zullen je dan informeren op welke manier zij deze kwestie voor je op kunnen lossen. Vaak zullen ze je echter doorverwijzen naar de netbeheerder.

Wij zijn met de afrekening natuurlijk afhankelijk van de meterstanden. Indien gewenst kunnen we je tarieftype omzetten van dubbeltarief naar enkeltarief. Zo heb je geen hogere kosten in het normaaltarief.

Ik hoor het graag als ik dit voor je aan kan passen.

Groet, Nina

Reageer