Vraag

Mijn slimme meter leest nog niet dagelijks uit terwijl hij hier wel op staat ingesteld, wat nu?

  • 10 juli 2018
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Half mei 2018 is bij mij een slimme meter geplaatst. Direct aan Qurrent gevraagd deze dagelijks uit te lezen. Tot op heden werkt het nog niet. Ook zie ik de opbrengsten van de windmolens niet meer.
Graag (re-)actie.
Met vriendelijke groet,
Ad Riemslag

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Jokade,

Welkom op de Qurrent community en bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat er tot nu toe nog geen dagelijkse standen door zijn gekomen. Ik heb zojuist je slimme meter opnieuw ingesteld op 'dagelijks uitlezen'. Mogelijk verhelpt dit het probleem.
Als je na drie dagen nog steeds geen standen doorkrijgt in de Mijn Energie omgeving, neem dan alsjeblieft contact met ons.

Groeten,
Julian

Reageer