Beantwoord

Mijn verbruiks- en kostenoverzicht komt niet overeen met de verbruiksgegevens uit mijn energiegrafiek.

• 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo Allemaal,
Ben sinds 1 november klant. En mijn slimme meter staat per maand, nu aangepast na elk kwartier.. inmiddels.

Ik kreeg een mooie mail met verbruik NOVEMBER 2018

Echter als ik inlog zie ik voor Gas 37,82 m3

in totaal
En 97,97 KWh voor elektra

Waar komen die verschillen door? en wordt dit aangepast?

Groet Peter
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 december 2018, 13:25

Hoi @PeterLaak.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht en het versturen van de screenshots.

Hierdoor wordt goed duidelijk dat er inderdaad een onverklaarbaar verschil is tussen het verbruiks- en kostenoverzicht en de weergave in je energiegrafieken. Ik heb dit gelijk aangekaart bij onze IT-afdeling. Zij zullen nu naar het probleem gaan kijken en het hopelijk snel verhelpen. Zodra ik nieuws of updates voor je heb laat ik dit natuurlijk gelijk weten.

Groeten,
Julian

Update 19-12-2018 van moderator Joost
Helaas hebben we nog geen update voor je, ik hoop zo snel mogelijk meer informatie voor je te hebben!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PeterLaak.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht en het versturen van de screenshots.

Hierdoor wordt goed duidelijk dat er inderdaad een onverklaarbaar verschil is tussen het verbruiks- en kostenoverzicht en de weergave in je energiegrafieken. Ik heb dit gelijk aangekaart bij onze IT-afdeling. Zij zullen nu naar het probleem gaan kijken en het hopelijk snel verhelpen. Zodra ik nieuws of updates voor je heb laat ik dit natuurlijk gelijk weten.

Groeten,
Julian

Update 19-12-2018 van moderator Joost
Helaas hebben we nog geen update voor je, ik hoop zo snel mogelijk meer informatie voor je te hebben!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Peter,

Van de IT-afdeling heb ik het verzoek gekregen of er een volledige screenshot kan worden gestuurd, waaruit de periode en de data waarover het verbruik gemeten wordt, zichtbaar is. Zou je deze in een reactie kunnen sturen?

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen