Beantwoord

Moet ik de meterstand aan de vorige leverancier doorgeven?

ik ben een tijd geleden overgestapt naar qurrent, echter ik krijg nog steeds mails van mijn vorige leverancier met de vraag of ik mijn meterstanden wil doorgeven. hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 december 2016, 16:15

Hoi Janine

Als je overstapt naar een ander leverancier dan geef je altijd de meterstand door aan je nieuwe leverancier. De nieuwe leverancier geeft ze door aan de vorige leverancier.

Alleen als je verhuist en je neemt een andere leverancier op je nieuwe adres, dan moet je zelf de meterstanden aan je vorige leverancier doorgeven.

In jouw geval: wij hebben een 'Berekende meterstand' dus deze hebben wij doorgegeven aan je vorige leverancier.

Waarom zij om meterstanden vragen is mij dan ook een raadsel!

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Janine

Als je overstapt naar een ander leverancier dan geef je altijd de meterstand door aan je nieuwe leverancier. De nieuwe leverancier geeft ze door aan de vorige leverancier.

Alleen als je verhuist en je neemt een andere leverancier op je nieuwe adres, dan moet je zelf de meterstanden aan je vorige leverancier doorgeven.

In jouw geval: wij hebben een 'Berekende meterstand' dus deze hebben wij doorgegeven aan je vorige leverancier.

Waarom zij om meterstanden vragen is mij dan ook een raadsel!

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen