Beantwoord

Mogelijk verkeerde meterstand doorgegeven

  • 5 januari 2018
  • 3 reacties
  • 259 keer bekeken

Het is mogelijk dat ik de verkeerde meterstand (voor stroom) heb doorgegeven door de onduidelijkheid over waar de komma staat, deze staat er namelijk niet op bij mij.
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 9 januari 2018, 16:57

Hi BCornelissen,

Bedankt voor het laten weten. Wij hebben hier rekening mee gehouden, en een getal erbij toegevoegd. Zo liggen de standen alsnog in lijn.

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi BCornelissen,

Bedankt voor het laten weten. Wij hebben hier rekening mee gehouden, en een getal erbij toegevoegd. Zo liggen de standen alsnog in lijn.

Groetjes,
Nathan
Ik heb ook de verkeerde meterstanden doorgegeven omdat er geen komma staat. Mijn eerste doorgegeven meterstand toen wij hier kwamen wonen was fout. De laatste cijfer mag weg.

Ik hoor het graag.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Pam,

Dank voor het doorgeven!

Ik zie dat je inmiddels een collega hier telefonisch over hebt gesproken. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag :)

Groet,
Tomer

Reageer