Beantwoord

Na overstap nooit vraag gekregen voor invullen meterstanden?

Per 1 februari ben ik klant bij jullie geworden. Tot op heden heb ik nog geen mail o.i.d. gehad met het verzoek om de meterstanden door te geven. Ik heb het daarom nu maar via het ""dashboard" ingevuld. Aangezien mijn vorige energieleverancier mij ook om meterstanden vroeg heb ik hun toen (dezelfde) meterstanden doorgegeven (op 31-01-2017).

Vervolgens heb ik op 08-02 via de site gevraagd of ik a.u.b een bevestiging kan krijgen dat alles nu correct is binnengekomen. Maar helaas ook hier grote stilte tot nu toe.........Op een mailtje over het kiezen van een CO2 project na.

Kunnen jullie a.u.b. een keer bevestigen dat alle gegevens correct zijn verwerkt? Telefonisch is de bereikbaarheid ook al beroerd en heb geen zin om nog langer naar het getjilp van vogeltjes te luisteren.....
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 24 februari 2017, 12:47

Hoi BdeGraaf, welkom op de community en bij Qurrent :)

Ik heb het nagekeken en zie dat je van ons op 1-2-2017 14:19 een mail hebt gehad om je meterstanden door te geven.

Deze heb je ook doorgegeven via die mail op 2-2-2017 11:19. En hiervan kreeg je een bevestiging van ons op 2-2-2017 12:43.

Mijn collega heeft ze ook gisteren via de mail aan je bevestigd dat ze goed in ons systeem staan.

Groetjes, Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi BdeGraaf, welkom op de community en bij Qurrent :)

Ik heb het nagekeken en zie dat je van ons op 1-2-2017 14:19 een mail hebt gehad om je meterstanden door te geven.

Deze heb je ook doorgegeven via die mail op 2-2-2017 11:19. En hiervan kreeg je een bevestiging van ons op 2-2-2017 12:43.

Mijn collega heeft ze ook gisteren via de mail aan je bevestigd dat ze goed in ons systeem staan.

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen