Beantwoord

Qurrent kan mijn meterstanden niet uitlezen

  • 3 februari 2017
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

Ik ben door Qurrent gebeld met de mededeling dat waarschijnlijk mijn meter defect is.
Deze werkt uitstekend!

Heb contact opgenomen met Liander (netbeheerder) en deze geeft aan dat ik meerdere meters in mijn meterkast actief heb. Waarschijnlijk leest de leverancier de verkeerde meter uit en krijgt daarom een foutboodschap terug.

Kunnen jullie controleren en bevestigen dat dit inderdaad de betreffende fout is?
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 9 februari 2017, 14:00

Beste CoKiNoJi,

Er was onduidelijkheid over de stand die wij succesvol hebben uit kunnen lezen. Inmiddels is met jouw hulp en het overdrachtsformulier wel gelukt om de juiste stand vast te stellen en is deze door de netbeheerder geregistreerd.

Wees ons te vinden als je verdere vragen hebt!

Groeten van,
Annick
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Beste CoKiNoJi,

Er was onduidelijkheid over de stand die wij succesvol hebben uit kunnen lezen. Inmiddels is met jouw hulp en het overdrachtsformulier wel gelukt om de juiste stand vast te stellen en is deze door de netbeheerder geregistreerd.

Wees ons te vinden als je verdere vragen hebt!

Groeten van,
Annick

Reageer