Beantwoord

Slechte service ervaringen?

• 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met de communicatie/service ?
Ik krijg geen reactie op mails, vele mails en al weken geleden. Ik ben gestopt met telefonisch contact zoeken want ik sta standaard meer dan 10 minuten in de wacht en stop dan zonder een medewerker te spreken vanwege de tijd.

Ik ben alleen telefonisch benaderd of ik mijn contract wil verlengen maar ze konden me niet helpen met mijn meter probleem.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 12 januari 2018, 14:43

Hoi @salasar , ik heb het uitgezocht met een collega en zien dat het probleem al langer zich voordoet.

Je kan het allerbeste het gratis Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800 – 9009 bellen.

Dit is het nummer voor storingen met energiemeters en komt terecht bij je netbeheerder (eigenaar van je meter). Zij moeten denk ik langskomen om te repareren of eventueel te vervangen.

Je hoeft dan voor nu je meterstanden niet door te geven. Ik heb het aan de administratie doorgegeven en je meterstanden worden dan op basis van je gemiddelde gebruik berekend.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi @salasar , welkom op de community. Ook vanaf hier helpen je we graag.

Het klopt dat er momenteel een langere wachttijd is bij de mails en telefonie. We lopen dat nu in, maar dat duurt helaas even.

Ik lees dat je een probleem hebt met je meterstand van elektra doorgeven. Is de meterstand hetzelfde als die van vorig jaar januari? Of is hij recent gestopt met draaien? (ik zie dat het nog een ouderwetse meter is).

Ik help je graag verder!
Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @salasar , ik heb het uitgezocht met een collega en zien dat het probleem al langer zich voordoet.

Je kan het allerbeste het gratis Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800 – 9009 bellen.

Dit is het nummer voor storingen met energiemeters en komt terecht bij je netbeheerder (eigenaar van je meter). Zij moeten denk ik langskomen om te repareren of eventueel te vervangen.

Je hoeft dan voor nu je meterstanden niet door te geven. Ik heb het aan de administratie doorgegeven en je meterstanden worden dan op basis van je gemiddelde gebruik berekend.

Groetjes, Tanja
Eindelijk iemand die inhoudelijk een reactie geeft. Het zijn dezelfde standen als vorig jaar sinds het moment van overstap naar Qurrent.

Reageer